Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Jak reklamovat nebo vrátit váš produkt/y?

Postup při reklamaci nebo vrácení produktu:

Pro reklamaci a vrácení produktů zakoupených u nás použijte jeden z následujících dvou dokumentů. V případě reklamace produktu vyplňte Reklamační protokol. Pro vrácení produktu ve stanovené lhůtě, vyberte Odstoupení od smlouvy.

Stáhnout Reklamační protokol
Stáhnout Odstoupení od smlouvy

Pozorně si přečtěte následující text, kde najdete více informací k procesu reklamace nebo vrácení platby.

Reklamace

Pokud reklamujete váš produkt, vyplňte dokument: Reklamační protokol. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny vaše údaje vyplněny správně.

  • Je nutné vyplnit, vytisknout a podepsat každý formulář zvlášť ke každé jedné reklamaci. Posílejte vždy dva soubory. Vytisknutý, podepsaný, naskenovaný/vyfocený formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktů zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licencí se zavazuje vyřešit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase, zároveň ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí této reklamace a produktů v ní popsaných.
  • Nepřijímáme reklamace produktů starších jako 2 roky ode ode jejich dodání zákazníkovi.

Před zasláním Reklamačního protokolu si pozorně přečtěte jeho obsah. Děkujeme!

Odstoupení od smlouvy

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt je možné vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnosti je omezená na 30 dní ode dne doručení produktu. Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny produkty, vyplňte formulář pro Odstoupení od smlouvy. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny vaše údaje vyplněny správně.

  • Je nutné vyplnit, vytisknout a podepsat každý formulář zvlášť ke každému jednomu odstoupení. Posílejte vždy dva soubory. Vytisknutý, podepsaný, naskenovaný/vyfocený formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktů zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licencí se zavazuje vyřešit odstoupení ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase zároveň ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí tohoto odstoupení a produktů v něm popsaných.
  • Zakoupené produkty mohou být zákazníkovi vrácené maximálně do 30 dnů ode dne jejich doručení.

Před zasláním dokumentu k Odstoupení od smlouvy si pozorně přečtěte jeho obsah. Děkujeme!

Často kladené otázky:

Jak dlouho tento proces potrvá?

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů (obvykle ale do 5 prac. dnů) od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly na delší době. Předpokladem je, že budou poskytnuté veškeré informace, které umožní rychlé zpracování reklamace. To je podmíněné správně vyplněným formulářem a konzultací s naší zákaznickou podporou.

Budu o změně stavu mojí reklamace informovaný?

O jakýchkoliv změnách vás informujeme prostřednictvím e-mailu. Přísně dodržujeme postup reklamace a snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji je to možné.

Kdo zaplatí náklady na vrácení produktu?

Pokud nastanou při vrácení produktů dodatečné náklady a vaše žádost na reklamaci bude oprávněná, pokryjeme tyto náklady na základě důkladné evidence (účtenka z pošty atd.)

Položka byla přidána do košíku

    Doprava zdarma & 30 denní záruka vrácení peněz