Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Podpora

Potřebujete pomoc? Jsme tu pro vás!

Instalační soubory pro zakoupené produkty

Hledáte instalační soubory pro vaše produkty? Přejděte na náš portál pro správu softwarových prostředků:

Stáhnout produkty z onesam.eu

Ponákupní informace

Máte dotazy ohledně vaší objednávky, dodání produktů, dokumentace nebo podobně?

Podívejte se na naše FAQ

Spojte se s námi

Chcete se zeptat na jiné produkty nebo potřebujete s něčím pomoci?

Kontaktujte nás prosím.

Kontaktní formulář

Často kladené dotazy (FAQ)

Dokumentace

Kde najdu fakturu?

Vaši fakturu naleznete v příloze doručovacího e-mailu, který jste od nás obdrželi. Faktury ke všem vašim objednávkám najdete také po přihlášení do vašeho Forscope účtu. Na stránce Přehled vyhledejte položku Přehled objednávek.

Objednávka v pořádku dorazila, ale potřebuji provést změny ve faktuře. Co mám dělat?

Pokud chcete provést jakékoli změny ve faktuře, kterou jste od nás obdrželi, prosím kontaktujte nás.

Kde najdu produktové klíče?

Produktové klíče k zakoupeným produktům najdete v certifikátu, který jsme vám zaslali v příloze doručovacího e-mailu. Pokud se vám e-mail ve schránce nezobrazil, zkontrolujte prosím složku spam.

Můj účet

Jak si mohu změnit heslo?

Přihlaste se do svého Forscope účtu a poté klikněte na Změnit heslo v pravé horní části stránky Přehled. Dostanete se na stránku, kde můžete nastavit nové heslo.

Jak mohu v účtu změnit své údaje (např. telefonní číslo, fakturační adresu atd.)?

Pro změnu vašich údajů se přihlaste do svého Forscope účtu a poté klikněte na Můj profil v pravé horní části stránky Přehled.

Objednávky a doručení produktů

Kde mohu zjistit stav své objednávky?

Pokaždé, když se stav vaší objednávky změní, obdržíte e-mail, který vás o tom bude informovat. Další možností je přihlásit se do vašeho Forscope účtu a na stránce Přehled vyhledat položku Přehled objednávek.

Za jak dlouho moje produkty dorazí?

Dodací lhůta se liší podle zakoupeného produktu. Produkty můžete obdržet do 5 minut nebo během několika pracovních dní. Dodací lhůtu každého produktu si můžete ověřit v jeho popisu.

Pokud jste si v rámci jedné objednávky zakoupili produkt s expresním doručením (5 minut) a produkt s běžným doručením (1–2 pracovní dny), obdržíte své produkty za 1–2 pracovní dny.

Odkud si mohu stáhnout zakoupený software?

Software si můžete stáhnout z našeho portálu pro správu softwarových prostředků onesam.eu. Přihlaste se pomocí čísla objednávky a e-mailu a na levé straně stránky uvidíte seznam vašich zakoupených produktů. Další pokyny zobrazíte kliknutím na jednotlivé produkty.

Položka byla přidána do košíku