Připojte se k nám na naší misi pomáhat organizacím šetřit náklady na software!
„Jsme softwarový broker, který se specializuje na odkup nadbytečných softwarových produktů a jejich prodej novým majitelům. Naše motto "Same value, better price" odráží naše odhodlání poskytovat vysoce žádaný software za velmi přijatelné ceny. Jsme hrdí na to, že ve Forscope vytváříme přátelské a vstřícné mezinárodní týmové prostředí. Taktéž klademe důraz na otevřenost a podporování nových nápadů, aby každý mohl přispět k rozvoji naší společnosti a týmového úsilí!“
Jakub Šulák, Předseda představenstva
-
10+
let na trhu
-
9
trhů v EU
-
50+
lidí
-
50 000+
B2B zákazníků
-
15
národností
Život ve forscope
Forscope očima členů našeho týmu
-
Oceňuji flexibilitu pracovní doby a rozvržení každodenních úkolů, klidnou atmosféru a možnost komunikovat s klienty a kolegy z celé Evropy. Forscope není jen firma, ve které lidé pracují, je to zážitek sdílený s přáteli.
Lidia, Technical Support Manager -
Ve Forscope se mi líbí především atmosféra neuvěřitelné týmové práce – potřebuji-li slyšet zpětnou vazbu či prodiskutovat nápady, interní tým je vždy nápomocný. Je zde také velký prostor pro kreativitu a všechny nápady se probírají a zvažují v otevřené diskusi!
Filip, PR Consultant -
Spolupráce s Forscope přináší mnoho výhod. Pro mě jsou to například příjemné pracovní vztahy a vysoká flexibilita. Je skvělé spolupracovat s mladými profesionály z celé Evropy, kteří mají stejnou vizi a přitom je každý z nich unikátní. Interní tým mi poskytuje nejen skvělou podporu, ale také vše potřebné k tomu, abych mohla šířit dobré jméno Forscope ve svém regionu!
Barbara, Country Manager | Croatia & Slovenia -
Práce ve Forscope přináší zajímavé výzvy i příležitosti k dalšímu seberozvoji. Líbí se mi otevřená atmosféra, která ve společnosti panuje. Její pracovní kultura je na velmi vysoké úrovni a klade velký důraz na rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Jsem rád, že mohu být součástí této mezinárodní komunity profesionálů.
Mateusz, Product Manager
Prozkoumejte pracovní příležitosti ve Forscope
O nás:
FORSCOPE je rychle rostoucí mladá mezinárodní společnost, která působí na trhu EU od roku 2016. Jsme softwarový broker - nakupujeme a prodáváme druhotné softwarové produkty od známých výrobců (především Microsoft a Autodesk), které našim klientům pomáhají výrazně ušetřit náklady (až 70 %). Zaměřujeme se na poskytování cenově výhodných softwarových řešení přizpůsobených potřebám komerčních společností a organizací veřejného sektoru. Sídlo společnosti Forscope je v Brně, ale působíme také v dalších 9 zemích EU. Jsme oficiálním partnerem společnosti Microsoft.
Nyní hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á by se chtěl/a připojit k našemu obchodního týmu a podílet se na těchto zajímavých úkolech:
Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:
- Monitorovat veřejné zakázky s cílem identifikovat potenciální příležitosti pro naši organizaci
- Připravovat a podávat žádosti o veřejné zakázky jménem naší firmy
- Spolupracovat s obchodním týmem a právníky při řešení formálních námitek a odvolání k zadavateli veřejných zakázek
- Spolupracovat s veřejným sektorem při správě probíhajících a budoucích výběrových řízení a obchodů
Po zapracování se lze posunout do role "Consultant" a rozšířit pracovní agendu o následující aktivity:
- Nabízet poradenství a podporu zákazníkům ve veřejném sektoru
- Identifikovat optimální softwarová řešení pro naše klienty
- Poskytovat odborné rady a informace o správném licencování našich produktů
- Analyzovat potenciální nákupní příležitosti, vytvářet individuální cenové nabídky a stanovovat podmínky projektů
- Budovat obchodní vztahy s dlouhodobými partnery a zákazníky s cílem zajištění jejich spokojenosti
- Úzce spolupracovat s marketingovým a produktovým oddělením na sjednocení strategií a cílů
Jaké zkušenosti byste měli mít:
- Zájem o oblast veřejných zakázek a SW licencí
- Schopnost monitorovat a identifikovat příležitosti v oblasti veřejných zakázek
- Znalost procesů přípravy a podání žádostí o veřejné zakázky (výhodou, nikoliv podmínkou)
- Komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci s obchodním týmem, právníky a veřejným sektorem
- Ambiciózní přístup k práci a snaha posouvat se směrem k nezávislé konzultační roli
- Silné organizační dovednosti, smysl pro detail, právní povědomí a vášeň pro rozvoj obchodu ve veřejném sektoru, pak jsi ten pravý/á
Co dostanete na oplátku:
- Zajímavou práci se spoustou příležitostí k profesnímu růstu
- Flexibilní pracovní režim
- Profesionální rozvoj - nástupní školení, ale i další rozvojový program v rámci Forscope Erasmus Academy
- Motivující odměňování skládající se z fixní a zajímavé variabilní části (% z obratu)
- Prostředí, kde jsou vaše nápady vítány, povzbuzovány a podporovány
- Celofiremní týmové aktivity (letní, zimní)
- Skvělá atmosféra velmi přátelského a podporujícího mezinárodního týmu
Join us as a partner manager! Take the lead in acquiring, nurturing and overseeing relationships with new sales partners to increase sales and revenue in our dynamic segment. The ideal candidate for this position has experience in channel management or indirect sales in the ICT industry, excellent communication and interpersonal skills along with a deep understanding of the sales process. Elevate your career with us!
What will be your key responsibilities:
- Acquire New Partners: Identify and bring onboard IT/ICT partners (resellers) based on assigned Target Account List.
- Relationship Building: Foster and maintain strong relationships with reseller partners to ensure mutual success.
- Consultancy and Training: Provide expert guidance on the legality of used software, offering consultancy and training to reseller partners.
- Customer Support: Assist reseller partners with customer inquiries, including preparing quotations, providing product and licensing advice, and offering technical and tender support.
- Collaboration: Work closely with colleagues in the Product and Marketing department to ensure the success of reseller partners.
- CRM Management: Utilize the internal CRM system for efficient daily operations.
- Events and Conferences: Attend industry events and conferences to build relationships with new partners and promote our products/services.
- Professional Development: Participate in internal training programs to stay abreast of industry trends and advancements.
What experience should you have:
- Minimum of 3 years of sales experience, with channel management or indirect sales in IT/ICT considered a significant advantage.
- Strong verbal and written communication skills.
- Proven experience in building and maintaining partner relationships.
- Good understanding of sales techniques and strategies.
- Proactive and client-focused, with the ability to initiate improvements and reach out to new customers independently.
- Excellent time management and organizational skills.
- Ability to work independently and collaboratively within a team.
- Strong self-motivation and attention to detail.
- Native Polish speaker with at least B2 proficiency in English for regular communication with colleagues from different countries.
What do you get in return:
- Opportunity to join a fast growing international company with an interesting and unique product (used software license) that saves customers a lot of money, but also the opportunity to offer the customer a buy-up of unneeded software.
- Flexible work arrangement on remote, or hybrid basis (as a Freelancer/Contractor) - initially, personal presence in the office will be required at least once per week
- Competitive salary - 2000 - 4000 EUR/month (fixed & variable part)
- Fully paid job training and further education, professional development
- Company-wide team activities (summer, winter)
- A great atmosphere of a very friendly and supportive international team.
Join us as a partner manager! Take the lead in acquiring, nurturing and overseeing relationships with new sales partners to increase sales and revenue in our dynamic segment. The ideal candidate for this position has experience in channel management or indirect sales in the ICT industry, excellent communication and interpersonal skills along with a deep understanding of the sales process. Elevate your career with us!
What will be your key responsibilities:
- Acquire New Partners: Identify and bring onboard IT/ICT partners (resellers) based on assigned Target Account List.
- Relationship Building: Foster and maintain strong relationships with reseller partners to ensure mutual success.
- Consultancy and Training: Provide expert guidance on the legality of used software, offering consultancy and training to reseller partners.
- Customer Support: Assist reseller partners with customer inquiries, including preparing quotations, providing product and licensing advice, and offering technical and tender support.
- Collaboration: Work closely with colleagues in the Product and Marketing department to ensure the success of reseller partners.
- CRM Management: Utilize the internal CRM system for efficient daily operations.
- Events and Conferences: Attend industry events and conferences to build relationships with new partners and promote our products/services.
- Professional Development: Participate in internal training programs to stay abreast of industry trends and advancements.
What experience should you have:
- Minimum of 3 years of sales experience, with channel management or indirect sales in IT/ICT considered a significant advantage.
- Strong verbal and written communication skills.
- Proven experience in building and maintaining partner relationships.
- Good understanding of sales techniques and strategies.
- Proactive and client-focused, with the ability to initiate improvements and reach out to new customers independently.
- Excellent time management and organizational skills.
- Ability to work independently and collaboratively within a team.
- Strong self-motivation and attention to detail.
- Native Croatian speaker with at least B2 proficiency in English for regular communication with colleagues from different countries.
What do you get in return:
- Opportunity to join a fast growing international company with an interesting and unique product (used software license) that saves customers a lot of money, but also the opportunity to offer the customer a buy-up of unneeded software.
- Flexible work arrangement on remote, or hybrid basis (as a Freelancer/Contractor) - initially, personal presence in the office will be required at least once per week
- Competitive salary - 2000 - 3000 EUR/month (fixed & variable part)
- Fully paid job training and further education, professional development
- Company-wide team activities (summer, winter)
- A great atmosphere of a very friendly and supportive international team.
Úkolem Sales Managera B2B je aktivní prodej, ale i nabídka možnosti výkupu druhotného softwaru od ověřených firemních zákazníků (firmy nad 100 zaměstnanců). V rámci prodeje je třeba poskytnout i profesionální poradenství v oblasti licencování softwaru a informace ohledně legality a právních aspektů jeho použití. Není třeba se bát, vše tě naučíme.
Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v sektoru firemních zákazníků (B2B) na českém a slovenském trhu.
- Rozvoj obchodu prostřednictvím „outbound“ hovorů a emailů a následné sledování potenciálních zákazníků.
- Komunikace se zákazníky s cílem identifikovat prodejní příležitosti.
- Poskytování informací o výhodách druhotného softwaru.
- Řešení poptávek zákazníků a příprava cenových nabídek.
- Spolupráci s týmem a vedením společnosti na realizaci zakázek a rozvoji další prodejní strategie.
- Správu databáze zákazníků (CRM) a provádění všech administrativních činností s ní spojených.
- Účast na interních školeních a externích konferencích /eventech.
Jaké zkušenosti byste měli mít:
- Zkušenosti v oblasti prodeje (ideálně call centrum nebo prodej po telefonu)
- Proaktivní přístup a schopnost identifikovat obchodní příležitost
- Výborné prezentační a komunikační schopnosti
- Chuť stále se učit novým věcem (oblast licencování softwaru)
- Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (komunikace s kolegy ze zahraničí)
- Dobrou uživatelskou znalost počítače
- Zájem o obor software nebo IT
Co dostanete na oplátku:
- Možnost obchodování se zajímavým a unikátním produktem (used software), který nabízí zákazníkům vysokou možnost úspor.
- Šanci stát se součástí unikátní společnosti s mezinárodním působením
- Finanční odměna 50-100 000 Kč /měs zahrnuje fixní částku a provize z prodeje. Jsme si vědomi toho, že chvilku trvá než si všechno osvojíš, a než se tvoje obchodní aktivity "přetaví" do obchodních výsledků a proto ti v prvním roce poskytneme tzv. "garantovanou provizi".
- Pravidelná školení a profesní růst.
- Flexibilní pracovní dobu, po zapracování možnost práce z “Home Office” 1-2 dny v týdnu.
- Spolupráci jako OSVČ.
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala, ale rádi byste se se stali součástí Forscope týmu? Dejte nám vědět, jaké jsou vaše zkušenosti a preferovaná pozice a zkusíme něco vymyslet!