Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Získejte software pro home office i s omezeným rozpočtem!

Rok 2020 přinesl celému světu nejrůznější výzvy – nejvýrazněji rychlé šíření viru COVID-19, které v průběhu tohoto roku změnilo způsob jakým žijeme a pracujeme. Kvůli náhlému nástupu pandemie muselo mnoho podniků urgentně přizpůsobit svou IT infrastrukturu novému převládajícímu modelu práce – home office. To za posledních šest měsíců vedlo k neplánovaným vysokým výdajům v různých odvětvích a díky výrazně horší druhé vlně, která v současné době zatěžuje celý svět, bude tento trend pokračovat až do roku 2021.

Nezbytný software pro home office

Chcete-li snížit své výdaje, je důležité si nejprve ujasnit, co vaše firma skutečně potřebuje k vytvoření bezpečných podmínek pro home office.

Úplné minimum obvykle zahrnuje následující kombinaci:

  • Software pro přístup ke vzdálené ploše: dává zaměstnancům možnost připojit se k jejich kancelářským počítačům nebo kancelářským serverům a pracovat s nimi na dálku. Tímto způsobem společnost nemusí obstarávat další licence ke stejným programům, které jsou již přítomny v počítačích v kanceláři.
  • Bezpečnostní software: VPN vytváří bezpečný virtuální tunel pro připojení k firemní síti a datům a antivirový software předchází kybernetickým útokům a pomáhá omezit nesprávné návyky zaměstnanců při práci na počítači.
  • Cloudové úložiště a služby: sdílení souborů, spolupráce na dokumentech a práce přímo v cloudu je dnes již běžnou praxí. Přesto, pokud podnik cloud dříve nevyužíval, v současné době s ním velmi pravděpodobně bude nucen alespoň do určité míry pracovat.

Typický scénář

V mnoha podnicích je běžné, že jejich zaměstnanci jsou vybaveni buď počítačem, nebo notebookem s Windows 10 Pro OEM a některým z kancelářských balíčků. Aby bylo možné využívat software pro home office, který jsme zmínili výše, je nutné upgradovat aktuální software na pokročilejší edici.

Navrhujeme následující balíček 6 základních produktů pro práci z domu, který pokryje širokou škálu klasických scénářů:

Windows 10 Enterprise obsahuje vestavěného klienta Vzdálené plochy, který vám umožní připojení k různým řešením využívajícím vzdálený přístup, plus rozsáhlé možnosti správy a zabezpečení, jež vám pomohou efektivně sledovat a organizovat vaši pracovní sílu. Migrace z Pro na Enterprise je navíc poměrně přímočará a umožňuje uživatelům uchovávat soubory a programy a přeskočit tak nutnost zálohování.

 

Office 2019 Professional Plus zahrnuje všechny základní aplikace (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) plus Access a Publisher a lze jej nainstalovat buď na běžný počítač, nebo na server, který umožňuje vašim zaměstnancům pracovat přímo na firemním serveru.

 

Aby bylo možné pracovat na dálku, je vyžadován nákup licencí klientského přístupu (CAL). Produkt Core CAL Suite poskytuje přístup k široké škále serverů (mezi něž patří SharePoint, Exchange a Skype for Business) a licence RDS CAL je nezbytná pro připojení ke službám vzdálené plochy v souladu s licenční politikou společnosti Microsoft.

 

A konečně, abychom se ujistili, že jsou vaše firemní data v bezpečí před úmyslnými i neúmyslnými zásahy, doporučujeme vám zakoupit programy NordVPN Teams Basic a Eset NOD32 Antivirus – oba si v průběhu let vydobyly vysoké postavení mezi profesionály na bezpečnost.

Naše řešení pro snížení vašich nákladů na software: Záruka zpětného odkupu

Spěšný nákup softwaru pro home office může ještě více zatížit již tak napjatý rozpočet mnoha společností. Proto jsme pro aktuální situaci připravili speciální řešení – nyní nabízíme záruku zpětného odkupu pro všechny volume produkty výrobce Microsoft!

Jak funguje záruka zpětného odkupu?

1. Kupte si kterýkoli z následujících volume produktů společnosti Microsoft:

2. Produkty používejte až 6 měsíců. Během této doby se můžete rozhodnout, zda si software ponecháte, nebo ne.

3. Pokud jste se rozhodli, že produkty již nepotřebujete nebo nechcete, vraťte je naší společnosti a získejte 50 % z kupní ceny zpět!

Jak si zajistit záruku odkupu?

  1. Přihlaste se ke svému účtu na našem webu.
  2. Přidejte do košíku jakýkoli volume produkt společnosti Microsoft.
  3. Přejděte do košíku – pod každým volume produktem MS uvidíte doporučení pro přidání záruky zpětného odkupu a tlačítko Přidat“.
  4. Klikněte na tlačítko „Přidat“ – možnost zpětného odkupu je nyní přidána do vašeho nákupního seznamu!


Tímto způsobem můžete rychle nakupovat, nastavovat a používat vysoce kvalitní software přesně v dobu, kdy jej zrovna potřebujete – místo toho, abyste se uchýlili k nákupu nižšího množství nebo méně kvalitních produktů a riskovali tak narušení zabezpečení a pokles produktivity ve vaší společnosti.

DŮLEŽITÉ: Tato nabídka platí pro nákupy provedené do 31. prosince 2020.

Potřebujete pomoc s výběrem správných produktů pro vaši společnost?

Kontaktujte nás! Náš zkušený licenční poradce vám rád pomůže s vytvořením řešení uzpůsobeného pro vaše podnikání.

Položka byla přidána do košíku

    Doprava zdarma & 30 denní záruka vrácení peněz