Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Office 2021? Pořiďte si raději Office 2019 a ušetřete!

Uvažujete o koupi nově vydaných Office 2021? Pak vám velmi doporučujeme pořídit raději Office 2019 – v této verzi totiž najdete téměř stejné funkce, a pokud si zakoupíte druhotné softwarové produkty z naší nabídky, můžete ušetřit až 70 % nákladů!

Office 2019 vs Office 2021

Podívejte se na následující tabulku s porovnáním edicí Professional Plus (doporučeny firemním zákazníkům) balíku Office 2019 a Office 2021:

Další podrobnosti zobrazíte kliknutím na černý trojúhelník vedle každé vlastnosti.
Vlastnost Office 2019 Professional Plus Office LTSC Professional Plus 2021
Aplikace
Verze Office 2021, na rozdíl od verze 2019, opět obsahuje aplikaci OneNote a navíc přidává také známou a oblíbenou aplikaci pro zasílání zpráv – MS Teams.
Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business, Teams, OneNote
Jazyky
Office 2019 je k dispozici v mnoha jazycích oficiálně podporovaných společností Microsoft. Office LTSC 2021 podporuje pouze angličtinu, francouzštinu a španělštinu.
angličtina, němčina, francouzština, italština, španělština, ruština a mnoho dalších angličtina, francouzština, španělština
Formáty souborů
Oba balíky Office vám umožní ukládat, otevírat, importovat, exportovat a obecně spravovat soubory ve stejném formátu. Také poskytují nativní podporu pro nejčastěji používané externí formáty.
stejné pro oba: doc, docx, odt, rtf, pdf, xml, xls, csv, html, pps, ppsx atd.
Kompatibilní OS
Oba balíky Office jsou plně kompatibilní s dvěma nejnovějšími operačními systémy Windows, včetně serverových řešení.
stejné pro oba: Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022
Konec podpory
Opravy chyb a aktualizace zabezpečení balíku Office 2019 budou dostupné až do října 2025. Podpora Office LTSC 2021 poběží pouze o rok déle – až do října 2026.
Říjen 2025 Říjen 2026

Co nového přináší Office 2021?

Podívejte se na hlavní nové funkce a vylepšení:

  • WORD: prediktivní nabízení textu – zrychluje rychlost psaní poskytováním návrhů na základě několika prvních písmen slova, které uživatel napíše.
  • EXCEL: dynamická pole – umožňují přijímat pole s více hodnotami prostřednictvím jednoho vzorce; Funkce LET – urychluje psaní složitých vzorců přiřazováním názvů výsledkům výpočtů.
  • POWERPOINT: nová a vylepšená funkce Záznam prezentace – přednášející nyní mohou vytvářet videozáznamy prezentací PowerPoint spolu s doprovodným slovem, časováním snímků, rukopisnými gesty a pohyby ukazatele.
  • OUTLOOK: automatizovaný překlad – překládá e-mailové zprávy do více než 70 jazyků přímo v e-mailovém klientovi. Překlad se okamžitě zobrazí vedle původní zprávy ve schránce.
  • Podpora formátu OpenDocument (ODF) 1.3 – poskytuje nové úrovně kompatibility a umožňuje přístup k mnoha funkcím ODF.
  • Osvěžení vzhledu – přináší modernější podobu nejpopulárnějších aplikací Office, včetně aplikací Word, Excel a PowerPoint.

Shrnutí

Office 2021 přináší jen hrstku nových funkcí a pár vylepšení, které už byly k dispozici v plánech předplatného Microsoft 365. Ve srovnání s Office 2019 má vlastně jedinou výraznou výhodu, a tou je přidání aplikace MS Teams. Proto zákazníkům doporučujeme následující řešení, která výrazně šetří náklady:

Možnost A: Dejte přednost Office 2019

Pokud vaše firma nutně nepotřebuje aplikaci MS Teams, nemá smysl pořizovat si nejnovější balík MS Office, který za vyšší cenu nabízí v podstatě stejné funkce jako Office 2019.

Máte zájem o koupi balíku Office 2019?
Podívejte se na naši nabídku v kategorii Office 2019!
Možnost B: Pořiďte si hybridní řešení

Pokud vaše firma potřebuje MS Teams a některé další cloudové služby Microsoftu, místo nákupu Office 2021 zvažte investici do hybridního řešení: Office 2019 Professional Plus + Microsoft 365 Business Basic!

  • Office 2019 Professional Plus – poskytuje všechny pokročilé funkce trvalého produktu pro firemní použití, včetně všech klasických desktopových aplikací, centralizovaného nasazení a kompatibility se službami Vzdálená plocha.
  • Microsoft 365 Business Basic – rozšíří vaši IT infrastrukturu o aplikaci MS Teams, cloudové úložiště, vlastní e-mailovou doménu a další.

Kombinací těchto dvou produktů pokryjete potřeby své firmy podobně jako s plánem Microsoft 365 Business Premium a současně výrazně snížíte své softwarové výdaje. Níže uvedený srovnávací graf celkových nákladů na vlastnictví (TCO = Total Cost of Ownership) vám ukáže, jak rychle toto hybridní řešení začne být pro vaše podnikání výhodnější:

Srovnání TCO mezi trvalým řešením, hybridním řešením a předplatným po dobu 5 let:

Hybridní řešení se vám ve srovnání s plánem předplatného Microsoft 365 vyplatí již za méně než rok a půl – a čím déle ho budete používat, tím více peněz vaše společnost ušetří!

Zajímá vás hybridní řešení, ale nevíte, které je pro vás to pravé?
Kontaktujte nás a my vám s rozhodováním pomůžeme!

Položka byla přidána do košíku

    Doprava zdarma & 30 denní záruka vrácení peněz